loading...

طراحی اپلیکیشن و طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه کسب و کارهای گوناگون با هدف توسعه فعالیت خود و افزایش مشتریان ، می توانند برای طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن همگام با وب سایت خود اقدام نمایند.

sina بازدید : 63 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

لوله های مختلفی در بخش صنعت پتروشیمی ، نفت و گاز ، صنایع غذایی و کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرند. هریک از ویژگی و کاربردهای خاصی برخوردارند. یکی از پراستفاده ترین آنها جنس استیل می باشد. این مدل مدل لوله در قطر های مختلف ، همینطور آلیاژ های متفاوتی ایجاد می شود. بیشتر از لوله هایی با جنس استیل در بخش مواد غذایی و مواد شیمیایی بکار گرفته می شود. یکی از بهترین آلیاژها لوله استیل 316 می باشد. در واقع عدد بعد از نام لوله مشخص کننده نوع آلیاژ می باشد.

sina بازدید : 55 سه شنبه 15 آذر 1401 نظرات (0)

بعضی از فرش ها امروزه با طرح های متفاوتی نسبت به گذشته تولید می شوند. تغییرات عمده در دکوراسیون داخلی سبب شده است تا طرح های متفاوت تری ایجاد شوند. در گذشته نقش و نگار فرش ها شامل گل های متقارن و طرح های سنتی بود. اما امروزه برای تناسب بیشتر با دکوراسیون می توان از فرش فانتزی اتاق خواب استفاده کرد. این مدل دارای طرح های جذاب و فانتزی ، با تنوع بی نظیر در رنگ می باشند. براحتی با محیط داخل ساختمان قابلیت هماهنگی دارند و زیبایی را دوچندان می کنند.

sina بازدید : 60 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

سازه های بتنی این قابلیت را دارند که با توجه به ابعاد و وسعت پروژه سقف مختلف آنرا پیاده سازی کرد. یکی از پر کاربردترین آنها سقف وافل می باشد. این نوع سقف مناسب فضاهای بزرگ مثل سالن فرودگاه و سالن های نمایشگاه می باشد. اسکلت اصلی از بتن تشکیل شده است و در سقف آن از مدل وافل بهره برده است که بصورت قالب هایی مخصوص در جای خود قرار داده می شود و بصورت دو لایه بر روی آن بتن ریزی انجام میگیرد. به دلیل وزن کم گزینه ای ایده آل به حساب می آید و بصورت کلی بار ساختمان را بسیار کاهش میدهد.

sina بازدید : 61 چهارشنبه 11 آبان 1401 نظرات (0)

شیوه اتصال و لوله کشی در صنعت بسیار متفاوت با بخش ساختمان سازی می باشد. تجهیزات در صنایع از سایز بسیار بزرگتری برخوردار هستند. به علت عبور مواد پرفشار و باحرارت ، نیاز است تا لوله ها و اتصالات از مقاوت بسیار بالایی برخوردار باشند. بصورت گسترده برای اتصال لوله های صنعتی بشکل موقتی می توان از تجهیزاتی به نام اتصال قابل پیاده شدن استفاده کرد. همینطور برای اتصال دائم لوله می توان آنرا به وسیله فلنج به یکدیگر متصل کرد.

sina بازدید : 57 چهارشنبه 11 آبان 1401 نظرات (0)

در کنار کریپتوکارنسی ، امروزه NFT به یکی از موضوعات بسیار پر مخاطب تبدیل شده است. بسیاری از افراد که قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارند سوالاتی از قبیل هزینه ساخت یک NFT ، شیوه معامله ، پلتفرم های مناسب و روش درآمد زایی را دارند. در مورد ساخت و طراحی نیاز است تا پیش زمینه ای درباره رمزارزها و انواع آن ، روش های معامله و اصطلاحات اولیه را بشناسید. نحوه ایجاد ان اف تی بسیار ساده است. شما می توانید هر عکس دلخواهی را بصورت nft دربیاورید. اما برای فروش نیاز است که یکسری اقدامات خاصی انجام دهید. نخست ثبت نام در پلتفرم معامله nft می باشد. نیاز است هزینه ای را به نام گس برداخت کنید. همینطور هزینه ضرب کردن نیز شامل می شود. این مقدار وابسته به شبکه بلاکچین پلتفرم می باشد. برای مثال اتریوم هزینه بیشتری نسبت به بلاکچین پالیگان دارد.

sina بازدید : 60 یکشنبه 08 آبان 1401 نظرات (0)

یکی از شیوه های معاوضه در بخش ساختمان سازی تهاتر می باشد. از مهمترین آنها می توان به تهاتر اسکلت بتنی اشاره کرد. اینکار یکی از راه های به سرانجام رساندن معامله می باشد. به دلیل کاهش نقدینگی وجود این نوع معامله روز بروز بیشتر به چشم می خورد. در این شیوه ، سازنده پس از تکمیل اسکلت ساختمان ، در ازای دستمزد خود بصورت پول رایج ، ملکی را دریافت می کند. اینکار سبب حفظ سرمایه نیز خواهد شد.

sina بازدید : 57 چهارشنبه 30 شهریور 1401 نظرات (0)

موج خرید و فروش رمزارز ها مدتی است که بسیاری از افراد را مشغول به خود کرده است. مرزارزها در کنار هولد کردن و سرمایه گذاری که امروزه بیشتر به چشم می خورد ، امکان پرداخت در ازای خرید و یا دریافت خدمات را نیز دارا می باشند. با توجه به این موضوع مدتی است که مبحثی به نام nft ترند شده است. Nft این امکان را برای آثار دیجیتالی فراهم میکند که مالکیت اثر به نام سازنده آن ثبت شود. جلوی کپی کردن و سرقت اثر را خواهد گرفت. البته nft ها کلربردهای بسیار دیگری نیز دارند اما این مورد بیشتر به چشم می خورد. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که برایتان این سوال پیش آمده که هنر NFT چیست و چه ویژگی دارد. در اینجا رابطه بین nft و آثار هنری مشخص خواهد شد. برای مثال یک هنرمند را در نظر بگیرید که یک اثر تصویری جذاب را خلق کرده است و میخواهد آن را در معرض دید عموم قرار دهد. بهترین کار استفاده از اینترنت می باشد تا کاربران بیشماری آن را مشاهده کنند اما در اینجا موضوع حق کپی رایت و مالکیت اثر پیش خواهد آمد. در صورتی که این فایل دیجیتالی به واسطه nft به نام صاحب اثر ثبت شود، دیگر امکان سرقت اثر هنری وجود نخواهد داشت.

sina بازدید : 63 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

لوله های از مواد مختلفی ساخته می شوند. با توجه به مکان مورد استفاده و شرایط آن از یک لوله مناسب بکار گرفته می شود. بعضی از مدل ها مانند لوله استیل بیشتر در صنایع کاربرد دارند و بعضی دیگر کاربردهای عام تری دارند. یکی از نمونه هایی که امروزه بیشتر به چشم میخورد مدل استیل می باشد. این محصول در آلیاژهای مختلف و سایزهای گوناگونی تولید می شود. این لوله های از درصدهای مختلفی از سایر فلزهای دیگر تشکیل شده اند که به همین علت آلیاژ نامیده می شوند. جنس استیل نیز از کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف برخوردار است.

sina بازدید : 56 یکشنبه 30 مرداد 1401 نظرات (0)

امروزه فعالیت تجاری در دنیای دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای مثال رمز ارز ها در این چند سال اخیر در کشور ما به مقدار قابل توجهی خرید و فروش می شود. نکته ای که برای فعالیت در این بازار می بایست مورد توجه قرار گیرد ، داشتن حداقل علم در این زمینه و توجه به امکان ضرر و زیان می باشد. به اینصورت که همواره توصیه می شود تا همه سرمایه خود را وارد این نوع بازار نکنید ، بلکه بخشی از آن را برای اینکار اختصاص دهید تا در صورت ضرر در معامله ، تمام دارایی شما از بین نرود. در کنار رمز ارز ، NFT نیز بسیار در حال گسترش است. در این زمینه بیشتر آثار هنری و تصاویر مختلف بصورت ان اف تی تبدیل شده و بفروش می رسند. لازم به ذکر سایت که معامله و خرید nft نیز یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری و فعالیت در دنیای دیجیتال می باشد.

sina بازدید : 53 شنبه 29 مرداد 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت مواد و سیالات بسیار پرفشاری جریان دارند. برای اینکه لوله ها را با کمترین میزان خسارت و آسیب دیگی بهم متصل کنیم نیاز داریم تا از تجهیزات ویژه های بکار بریم. تجهیزاتی که امکان تحمل و آستانه فشار بالایی را دارند. اتصالات فشار قوی از همین دسته بحساب می آیند. در واقع وجود این تجهیزات کمک چشمگیری به صنایع مختلف کرده است. این اتصالات بصورت گسترده از فولاد و آلیاژهای بسیار خاصی ساخته می شوند که قدرت تحمل بالایی داشته باشند. از نظر ظاهری بیشتر حالت مخروطی شکل دارند. در انتقال سایلات و همینطور گاز نیز بسیار استفاده می شوند.

sina بازدید : 31 پنجشنبه 27 مرداد 1401 نظرات (0)

شیر هایی که در صنایع گازی و نفتی مورد استفاده قرار میگیرد با روش های مختلفی دسته بندی می شود. مثلا برای مدل پلاگ دار به اینصورت با کلاس 300 یا 600 بکار گرفته خواهد شد. این اعداد میزان ضخامت و میزان تحمل فشار را بیان می کنند. در واقع با بیان کلاس متوجه توان شیر خواهیم شد. با توجه به محل قرارگیری و استفاده ، کلاس معین قرار خواهد گرفت. مدل شیرهای کشویی بسیار پرکاربرد می باشند. همانطور که کلاس در تعیین کاربرد و محل اهمیت دارد در قیمت شیر فلکه نیز تاثیرگذار است. شیرهای کلاس بالا قیمت بیشتری دارند.

sina بازدید : 30 شنبه 22 مرداد 1401 نظرات (0)

شیرآلات انواع مختلفی دارند و از جنس های متنوعی تشکیل شده اند. جنس هایی مثل استیل و برنج. اما زمانی که می خواهیم در مورد شیرهای بکار رفته در صنایعی مثل پتروشیمی صحبت کنیم ماجرا متفاوت خواهد شد. بطور کلی جنس شیر فلکه های بکار رفته در صنعت متفاوت با سایرین می باشد. مدل شیر فلکه چدنی بصورت گسترده در صنایع و پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرد. از انواع بسیار متنوعی تشکیل شده است. همانطور که از نامش پیداست جنس آن چدن می باشد که مقاوت و استحکام بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در مکان های بسیار پرفشار و سخت مورد استفاده قرار میگیرد.

sina بازدید : 40 چهارشنبه 05 مرداد 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت پتروشیمی ، نفت و گاز استفاده از شیرآلات و لوله هایی که توان تحمل فشار بالا و مقاومت مناسبی را داشته باشند بسیار اهمیت دارد. جنس عمده شیرآلات در بخش صنعت از فولاد و چدن می باشد. همین موضوع بر استحکام آنها افزوده است. کاربرد انها برای قطع و وصل کردن جریان و هدایت سیالات یا گاز به سمت مسیر درست می باشد. یکی از انواع شیرهای بسیار پرکاربرد ، مدل توپی می باشد. دلیل نام گذاری آنها وجود یک قطعه توپی شکل درون بدنه شیر می باشد که وظیفه کنترل جریان عبوری را دارد. قیمت بال ولو به جنس شیر ، سایز و شرکت سازنده بستگی خواهد داشت.

sina بازدید : 36 دوشنبه 09 خرداد 1401 نظرات (0)

کاربرد شیرها در بخش صنعت بسیار با اهمیت می باشد. شیرآلاتی که در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و ... استفاده می شوند نیازمند یکسری استانداردها می باشند. برای مثال به علت گذر مواد بسیار پر فشار و در بعضی مواقع با حرارت بالا ، نیازمند بکارگیری از شیر هایی هستیم که استحکام بالایی داشته باشند. شیرهای صنعتی عمدتا از جنس های فولاد و چدن ساخته می شوند. ابعاد بزرگتری در مقایسه با بقیه شیرآلات دارند. از پر استفاده ترین انها می توان به انواع کشویی ، مدل های پروانه ای اشاره کرد. برای آشنایی با مدل های پر استفاده دیگر از طریق لینک قرارداده شده بازدید نمایید.

sina بازدید : 39 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

جرثقیل ها نیاز دارند تا قابلیت چرخش در جهت 360 درجه را داشته باشند. به علت جابه جایی بار و قراردادن قطعات در محل مورد نظر ، این ویژگی الزامی می باشد. اما علت وجود چنین حرکتی وجود قطعات خاص و ویژه ای می باشد. قطعاتی همچون کنس و دنده امکان چنین حرکتی را مهیا خواهند کرد. طراحی و پیلده سازی کنس در مراکز تعمیرات و فروش قطعات ماشین آلات صنعتی نظیر جرثقیل انجام می گیرد. یکی از مراکز معتبر تعمیر قطعات جرثقیل را می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

sina بازدید : 28 پنجشنبه 05 خرداد 1401 نظرات (0)

امروزه ماشین آلات بزرگ و صنعتی بسیاری از کارهای سخت را ممکن ساخته اند. از پرکاربردترین آنها می توان به بیل مکانیکی و جرثقیل اشاره کرد. این دو وسیله باعث سریع و راحت تر شدن اجرای پروژه ها شده اند. بیل مکانیکی بیشتر در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرا میگیرد. از این وسیله برای کندن زمین ، گود برداری ، جابه جایی خاک و آوار مورد استفاده قرار میگیرد. در واقعه بخش جلویی ماشین که شامل بیل آن می شود نقش مهمی در اجرای عملیات دارد. ماشین بعدی جرثقیل است که برای بلند کردن و جابه جا کردن اجسام سنگین بکار می رود. بخش بازوی جرثقیل ، دنده گردون ، قرقره و طناب آن از مهمترین قسمت ها بحساب می آیند.

sina بازدید : 42 چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ماشین آلات صنعتی امروزه نقش مهمی در اجرای پروژه های مختلف را دارند. یکی از پرکاردترین آنها بیل های مکانیکی می باشند. این وسیله بطور گسترده در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار میگیرد. از قطعات بسیاری تشکیل شده است که هر کدام نیاز به تعمیر و تمیزکاری دارند. یکی از آنها شانه گردون می باشد که نقش مهم در حرکت بازو و بیل را ایفا می کند. در صورت خرابی و یا استهلاک نیاز به مراجعه به تعمیرگاه تخصصی است. جهت اطلاع از جزئیات می توانید تا از طریق این لینک اقدام کنید.

sina بازدید : 40 چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

با توجه به مکان استفاده و ابعاد لوله ها ، از روش های مخصوص به همان برای اتصال لوله ها و شیرآلات بکار گرفته خواهد شد. در بخش صنعت با توجه به وجود لوله های بسیار پرفشار و تجهیزات سنگین ، از وسیله هایی به اسم فلنج برای اتصال مابین لوله ها و شیرآلات بکار گرفته می شود. یکی از مدل هایی که بیش از سایرین مورد استفاده قرار میگیرد مدل گلودار می باشد. علت نام گذاری آن وجود یک حالت مخروطی و گلو شکل است که انتهای آن به سر لوله جوش خواهد خورد و طرف دیگر که امکان اتصال به شیر را خواهد داشت. این محصول بطور عمده در جنس هایی از فولاد و استیل ساخته می شود. جهت اطلاع و جزئیات بیشتر از طریق این لینک اقدام کنید.

sina بازدید : 33 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

لوله ها در صنایع نفت و گاز ، همینطور پتروشیمی بسیار نقش اساسی دارند. در واقع این لوله های هستند که مواد را به بخش های مختلف منتقل می نمایند. هر یک از آنها دارای ویژگی ها و کاربرد خاصی هستند. با توجه به نوع صنعت ، محل بکارگیری و موادی که قرار است از طریق لوله ها انتقال یابد ، نوع و مدل لوله اتصالات صنعتی مشخص خواهد شد.

sina بازدید : 34 یکشنبه 03 بهمن 1400 نظرات (0)

در بازار برندهای بسیار متنوعی در زمینه کفپوش های لمینیت خرید و فروش می شود. هر یک دارای ویژگی ها و قیمت متفاوتی می باشد. تولید شده در کشور های مختلف ، در طرح های متنوع و درجه های سایش متفاوت. اما یکی از مهمترین پارامتر ها در خرید کفپوش ، قیمت تمام شده آن می باشد. یکی از بهترین برندهای موجود که در کنار کیفیت بسیار بالا ، قیمت مناسبی را نیز دارد پارکت انزیکس می باشد. این محصول از مواد درجه یک HDF ساخته می شود. مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه دارد. در مکان های پرتردد و همینطور منازل می توان از آن استفاده کرد.

sina بازدید : 37 یکشنبه 12 دی 1400 نظرات (0)

ساخت و ساز شامل 2 مرحله اصلی می باشد. مرحله اول سفتکاری نام دارد. این بخش شامل مراحلی نظیر تخریب ، کندن پی ساختمان ، آرماتور بندی ، بتن ریزی ، اجرای اسکلت و ساختن دیوار ها می باشد. اما بعد از اتمام این کارها نیاز است تا جزئیات ساختمان تکمیل شود و از نظر زیبایی جلوه مناسبی پیدا کند. این مرحله نازک کاری نام دارد. مراحلی نظیر سنگ کاری و کاشی کاری ، گچ کاری و نقاشی ساختمان ، تکمیل سرویس بهداشتی و مواردی از این قبیل شامل این بخش از اجرا می باشند. مرحله نازک کاری نیاز به ظرافت و ریز بینی بیشتری نسبت به بخش اول دارد.

sina بازدید : 32 جمعه 19 آذر 1400 نظرات (0)

در گذشته در امر ساخت و ساز بیشتر شاهد این بودیم که از تیرآهن و اسکلت فلزی جهت اجرای پروژه استفاده می شد. اما امروزه اسکلت های بتنی توانسته اند تا گزینه ای مناسب و ایده آل به حساب آیند. این مدل از اسکلت ها نسبت به فلزی دارای مزایا و معایبی می باشند. از جمله مزایای آن می توان به استحکام و مقاومت بسیار بالا ، هزینه کمتر جهت اجرا و امکان ساخت بصورت مرحله ای اشاره کرد. در قرارداد اسکلت به مواردی نظیر میزان مساحت هر طبقه ، تعداد طبقات ساختمان ، میزان مصالحی که می بایست بکار گرفته شود و دستمزد اجرای آن توسط کارگران توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این لینک بازدید کنید.

sina بازدید : 43 جمعه 28 آبان 1400 نظرات (0)

اسکلت فلزی نسبت به مدل بتنی قیمت بیشتری دارد. زمان اجرای کوتاه تری و برای ساختمان های بسیار مرتفع بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال در کشور ما اجرای اسکلت بتنی بیشتر مشاهده می شود. به علت کاهش هزینه ها و شرایط آب و هوایی کشور ، همینطور استحکام مناسب بیشتر از این مدل استفاده می شود. برای ساخت این اسکلت نیاز به قالب بندی می باشد. به اینصورت که با ابعاد مشخص ابتدا ستون ها قالب بندی می شوند. پس از بتن ریزی درون آنها و گذشت زمان مورد نظر ، قالب ها باز شده و سپس نوبت به کف هر طبقه خواهد رسید.

sina بازدید : 52 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)

شمال کشور عزیزمان ایران ، از مناطق سرسبز و حاصل خیز می باشد. جنگل های انبوه و دریای خزر باعث ایجاد یک فضای بی نظیر و جذاب شده است. با توجه به نمای بسیار زیبا و سبز رنگ این مناطق ، همینطور آب هوای آن سبب شده تا ساخت ویلا در شمال بیشتر از مناطق دیگر مورد توجه قرارگیرد. ساخت ویلا دارای مراحل مختلفی است که توجه به رعایت اصولی آن اهمیت دارد.

sina بازدید : 82 دوشنبه 04 مرداد 1400 نظرات (0)

استخرها با شیوه ها و سازه های متنوعی ساخته می شوند. هر یک از آنها مناسب یک فضای خاص خود می باشد. از انواع سازه های اجرای استخر می توان به ساخت استخر با سازه بتنی ، سازه آهنی ، شیشه ای و فایبرگلاس اشاره کرد. برای راهنمایی در این مورد و انتخاب گزینه مناسب فضای خود بهتر است تا با مجری استخر مشورت کنید. پس از اینکه مناسب ترین مورد با توجه به مواردی نظیر میزان هزینه ها ، شرایط ساخت و ویژگی های مدل مورد نظر مشخص شد ، پیمانکار شروع به ساخت همان استخر مورد نظر شما خواهد کرد.

sina بازدید : 80 پنجشنبه 24 تیر 1400 نظرات (0)

ممکن است شما هم عبارت قرارداد جهت شراکت در ساخت را شنیده باشید و برایتان این سوال پیش آید که در واقع این قرارداد چیست و قوانین مشارکت در ساخت و ساز چه می باشد؟ شامل چه ویژگی هایی است و چگونه اجرا می شود. در مواقعی که مالک یک ساختمان قدیمی قصد تخریب و ساختن یک آپارتمان جدید را دارد اما هزینه انجام این موارد را ندارد ، در اینجا با نفر دومی که پول کافی و متخصص در ساخت و ساز را دارد شریک می شود. در واقع یک قرارداد بین طرفین امضا خواهد شد که میزان سود و زیان ، مدت زمان اجرای پروژه ، عوامل فسخ قرارداد و مواردی دیگری از این دست ذکر می شود.

sina بازدید : 82 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

مطمئنا شما هم کلماتی مثل تراس گاردن و یا بام سبز را شنیده اید. در واقع کلمه روف گاردن که فارسی شده آن معادل بام سبز می باشد ، به محیط پشت بامی گفته می شود که در آن از گیاهان و گل های زیبا جهت تزئین استفاده شده است و با قرار دادن جایگاهی ویژه جهت استراحت و لذت بردن از نمای ایجاد شده ، دقایق خوبی را برای افراد ایجاد می کند. در اجرا و تزئین این جور پشت بام ها ، از گیاهان مختلف و سکوهای متنوعی استفاده می شود.

sina بازدید : 81 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

توافق شراکت در ساخت بیشتر مناسب افرادی است که خانه ای قدیمی و کلنگی دارند و با مشارکت کردن با سازنده ، بخشی از بنای تکمیل شده شامل واحد های آپارتمان نو ساز و با امکانات رفاهی بروز را تحویل می گیرند. نحوه مشارکت در ساخت و ساز به اینصورت است که اگر مالک هزینه کافی جهت ساخت ملک قدیمی خود را نداشته باشد ، با طرف دیگر که بودجه کافی و تخصص در زمینه اجرای پروژه را دارد ، قراردادی به عنوان شراکت امضا خواهد کرد. در این قرارداد به جزئیات میزان هزینه ها ، سود و زیان ، نحوه و مقدار تقسیم سود و واحد ها بین دو طرف ، شیوه فسخ قرارداد و مواردی دیگری از این دست اشاره می شود.

sina بازدید : 77 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ممکن است شما هم عبارت پیمانکاری ساخت و ساز را شنیده باشید اما این سوال برایتان پیش آید که در واقع چه مسئولیتی بر عهده پیمانکار است و یا اینکه چه کاری را در اجرای پروژه انجام می دهد. در پروژه های عمدتا بزرگ و نیمه بزرگ ، جهت اجرای سریع تر و صرفه جویی در زمان و هزینه از تیم پیمانکاری استفاده می شود. پیمانکار می تواند شخص و یا یک شرکت خاصی باشد. طرف پیمانکار موظف می شود که طی زمان توافق شده با هزینه ای مناسب پروژه را پیش ببرد. این شخص در واقع هماهنگ کننده بین هر یک از اجزای ساخت و ساز ساختمان می باشد. نیروی متخصص انسانی را بکار میگیرد و با برنامه ای که به هر بخش می دهد ، در زمان مورد انتظار کار را پیش می برد. ممکن است پیمانکار جهت دستمزد خود مبلغی بصورت توافقی و یا بخشی از سود پروژه را دریافت نماید.

sina بازدید : 85 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

انتخاب دیوارپوش مناسب با محیط دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از بهترین نمونه های ممکن ، دیوارپوش mdf می باشد. تنوع بالا در طرح و رنگ ، نصب سریع ، قابلیت نظافت آسان و قیمت مناسب سبب شده است تا این مدل طرفداران بسیاری پیدا کند. از ویژگی های فوق العاده آن می توان به استفاده در مکان های مختلف نظیر فضاهای رسمی مثل شرکت ها ، بانک ها و همینطور بیمارستان ها اشاره کرد. همچنین قابلیت استفاده در فضای منزل را نیز دارا می باشد.

sina بازدید : 87 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کاربرد سقف های وافل بیشتر در سازه های کاربرد دارد که ارتفاع سقف از زمین زیاد بوده ، همینطور مساحت اجرا نیز گسترده باشد. به همین دلیل در مکان هایی نظیر فرودگاه ، نمایشگاه ، ایستگاه قطار و سالن های بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. البته در پروژه های واحد مسکونی با توجه به شرایط آن امکان عملیاتی شدن را خواهد داشت. به دلیل آرماتور بندی دوطرفه ، این سقف از قدرت و تحمل بسیار بالایی دارد. همینطور از نظر زیبایی نیز امتیاز محسوب می شود. هزینه مجری سقف وافل با توجه به متر مربع و میزان مصالح بکار رفته و دستمزد نیروی کار تعیین می شود.

sina بازدید : 187 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

طراحی وبسایت شروعی برای یک فعالیت بزرگ

با گسترش اینترنت و خدمات آنلاین بسیاری از کارهای گذشته که نیاز بود با صرف زمان و هزینه ای بسیار بصورت حضوری انجام گیرد، امروزه براحتی در کمترین زمان بشکل آنلاین انجام می شود. مردم تمایل دارند که اکثر کارهای خود را بصورت اینترنتی به انجام برسانند. از این جهت کسب و کارهای گوناگون می بایست با توجه به این نیازها و شرایط روز بازار، تغییراتی را در نحوه ارائه خدمات خود انجام دهند. طراحی وبسایت اختصاصی متناسب با نوع فعالیت و نیازهای یک کسب و کار می تواند بهترین گزینه باشد.

امروزه فعالیت در فضای اینترنت بصورت یک پیش نیاز برای موفقیت بسیاری از کسب و کارهای گوناگون شده است. مشتریان علاقه ندارند که زمان و هزینه بسیاری را صرف جابه جایی در نقاط مختلف شهر کنند، آنها علاقه دارند که با مراجعه به وب سایت ارائه دهنده خدمات محصولات را مشاهده کنند، قیمت ها را مقایسه کرده و اطلاعات کاملی را بدست آورند. سپس با بررسی که انجام می دهند اقدام به در خواست برای یک نوع سرویس یا خرید محصول می نمایند.

شما برای اینکه بتوانید در این شرایط بازار به موفقیت در کسب و کارتان دست یابید و مشتریان بسیاری را جذب کنید نیازمند بروز کردن شیوه کسب و کارتان می باشد. به همین دلیل می بایست به بهترین شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید و درخواست خود را مطرح کنید.

طراحی وبسایت انواع مختلفی دارد. شرکت ارائه دهنده خدمات می بایست با توجه به نیاز و شرایط شما یک پیشنهاد مناسب را ارائه دهد. مراحل اولیه شامل صحبت در زمینه شرایط کاری و نیازهایتان می باشد. پس از مشخص شدن ایده و طرح ، نوبت به طراحی نمونه اولیه وب سایت می رسد. پس از تایید آن توسط شما ، مراحل فنی نظیر کدنویسی آغاز خواهد شد. در انتها نیز برای آشنایی هرچه بیشتر کارفرما نیاز به آموزش اختصاصی و پشتیبانی حرفه ای خواهد بود.

sina بازدید : 193 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

پرده های تزئینی با قابلیت چاپ

نوعی جدیدی از پرده ها به نام پرده تصویری در بازار موجود است که امکان چاپ تصاویر دلخواه و سفارشی را خواهد داشت. تصاویری مانند طبیعت ، گل ، مناظر شهری و مکان های تاریخی ، طرح های مدرن و کلاسیک از پرطرفدار ترین نمونه ها می باشند.

کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب سبب محبوبیت این مدل پرده شده است. با توجه به دکوراسیون محیط ، این امکان دارد که یک طرح زیبا و جذاب را برای پرده سفارش داد. قیمت پرده تصویری بصورت متر مربع حساب می شود.

sina بازدید : 185 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

طراحی سایت خدماتی مشابه دیوار

در کشور ما چندسالی است که با گسترش اینترنت در میان شهرهای مختلف ، خدمات به شیوه آنلاین بسیار رایج شده است. با توجه به گستردگی مبحث خدمات فرصت بسیار مناسبی برای آن دسته از افراد فراهم شده است که با طراحی سایت مشابه دیوار این امکان را داشته باشند که در هر لحظه و مکان به طیف گسترده ای از مشتریان خدمات رسانی کنند.

امروزه دو مبحث زمان و هزینه برای مردم اهمیت بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. اکثر افراد تمایل دارند که با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده خدمات ، کارهای روزمره خود را به شیوه اینترنتی به انجام برسانند. این اتفاق باعث خواهد شد که دیگر نیازی نباشد که به مکان های مختلف در سطح شهر مراجعه کنند و هزینه بسیاری را نیز صرف نمایند.

از کاربردهای طراحی وبسایت خدماتی همچون دیوار می توان به امکان فروش محصولات نو و دست دوم در میان کاربران وب سایت، ثبت آگهی های تبلیغاتی و استخدام درون وب سایت، امکان ارائه محصولات به شیوه مستقیم و بدون واسطه ما بین کاربران اشاره کرد.

افرادی که برای توسعه کسب و کار خود اقدام به ایجاد وب سایت اختصاصی خود کنند این امکان را خواهند داشت که در هر زمان و بدون توجه به موقعیت کاربران به ارائه خدمات خود بپردازند ، محصولات و خدماتشان را معرفی کنند ، مشتریان بیشتری را جذب نمایند و در نهایت به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

موضوعی که در زمینه ساخت وبسایت مانند دیوار اهمیت پیدا می کند ، رابط کاربری مناسب و قرارگیری درست المان ها در جای مناسب خود می باشد. این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما در ابتدا نوع شخصیت و تیپ مشتریان خود را بررسی نمایید و متناسب با آن یک رابط کاربری ایده آل را طراحی نمایید. کاربر در هنگام استفاده از وب سایت می بایست به سادگی به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشد و در هنگام استفاده دچار سردرگمی نشود.

موضوعی که برای درخواست کنندگان وب سایت اهمیت دارد مبحث هزینه طراحی وبسایت می باشد. با توجه به گستردگی نوع فعالیت ، زبان برنامه نویسی وب سایت و یا استفاده از cms های رایج ، رابط کاربری منحصر به فرد و همینطور امکانات ویژه و اختصاصی باعث خواهد شد که هزینه متفاوتی را پرداخت نمایید.

sina بازدید : 155 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی انواع پرده کرکره

استفاده از پرده پارچه در اکثر خانه ها و مکان های اداری یک اتفاق عادی است. اما با گذشت زمان ، امروزه پرده کرکره ها توانسته اند تا جایگاه مناسبی را در بازار بدست آورند. این مدل از کرکره ها در انواع مختلف و جنس های گوناگون تولید می شوند. برای مثال از کرکره فلزی می توان در مکان های رسمی مانند شرکت ها و ادارات استفاده کرد. این محصول با تیغه هایی به عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شوند و با استفاده از میله و یک بند مخصوص قابلیت باز و بسته شدن و کنترل نور را خواهن داشت.

در مقابل آن ، پرده کرکره چوبی قرار دارد. این محصول از قطعات چوب طبیعی ساخته شده است. رنگ بسیار زیبا و جذابی دارد و با محیط اطراف خود براحتی هماهنگ خواهد شد.

sina بازدید : 203 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

کفپوش لمینیت چه کاربردی دارد؟

کفپوش های لمینیت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کف ساختمان و جذاب تر کردن دکوراسیون داخلی می باشند. تنوع در طرح و رنگ و همینطور زیبایی بسیاری که به محیط می دهند باعث استفاده بیشتر از این محصول شده است. کفپوش لمینت در واقع همان پارکت چوبی می باشد که بصورت مصنوعی در شرکت ها ساخته می شود. مقاومت بالایی دارد ، در برابر ضربه واکنش خوبی نشان می  دهد و رطوبت به درون آن نفوذ نمی کند.

بسیاری از آنها بصورت وارداتی می باشند و برندهای معتبری نیز وجود دارند که در داخل کشور این محصول را تولید می کنند. نکته ای که اهمیت دارد این است که بتوان محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب تهیه کرد.

مراحل نصب به اینصورت است که ابتدا در صورت نیاز کف زمین ترمیم خواهد شد. هرگونه ناهمواری می بایست درست شود. پس از آن یک لایه فوم مخصوص بروی زمین انداخته خواهد شد. سپس بر روی آن لمینیت ها نصب می شوند. در لبه کناری آنها شیاری به نام کلیک وجود دارد که براحتی در کنار هم قرار می گیرند. ویژگی خوب این محصول این است که بلا فاصله می توان از آن استفاده کرد. قیمت لمینت کف به عواملی نظیر تولید داخل و خارج بودن ، کیفیت مواد ساخت و تنوع طرح آن بستگی خواهد داشت.

sina بازدید : 207 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

بهترین فرصت برای گسترش کسب و کار

در زندگی امروز اکثر مردم دو چیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. نخست مبحث زمان و مورد دیگر مسائل مالی می باشد. ما به دنبال این هستیم که کارهای روزمره خود را با صرف کمترین زمان ممکن و هزینه به انجام برسانیم. با توجه به گسترش خدمات اینترنتی و استقبال بی نظیری که از آن توسط مردم صورت گرفت، موضوع تحول در شیوه ارائه خدمات و به ویژه طراحی سایت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

بسیاری از کسب و کارهای قدیمی و یا نو پا برای اینکه امروزه بتوانند متناسب با نوع نیازهای مصرف کنندگان به ارائه خدمات بپردازند، نیازمند یک بازنگری اساسی در شیوه فعالیت خود می باشند. شیوه های قدیمی دیگر جوابگوی این حجم از درخواست ها را ندارد و اگر توجه ای به بروز کردن خدمات خود نداشته باشیم، مطمئنا مشتریان بسیاری را از دست داده و در این بازار پر هیاهو از رقیبان خود عقب خواهیم افتاد.

بهترین راه برای جذب نمودن مشتریان و دست یابی به سود بیشتر، توجه به نیازها و درخواست های مصرف کنندگان می باشد. همانطور که قبل تر اشاره شد دو مبحث زمان و هزینه از اهمیت بسیاری برای مردم برخوردار است. ارائه خدمات و فروش محصولات به شیوه آنلاین این امکان را فراهم می سازد که کاربران براحتی بدون توجه به زمان و مکانی که حضور دارند، از خدمات و اجناس شما دیدن کنند، آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت یک خرید آنلاین و ایمن را تجربه نمایند. طراحی فروشگاه اینترنتی همان چیزی است که کسب و کارهای امروزی به آن نیاز دارند!

با اقدام برای طراحی سایت اختصاصی خود این فرصت را خواهید داشت که در هر ساعت از شبانه روز محصولاتتان را بفروش برسانید، واسطه ها را حذف نمایید، مشتریانی از سراسر نقاط کشور را جذب کنید و در نهایت به درآمد بیشتر دست یابید.

 

sina بازدید : 284 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

کاربرد کفپوش های اسفنجی

یکی از بهترین محصولات جهت جلوگیری از لغزندگی سطح و کاهش آلودگی ، کفپوش اسفنجی می باشد. این محصول بصورت رول هایی به طول 10 متر و عرض 120 سانتی متر تولید می شود. از ویژگی های فوم اسفنجی می توان به تعدد رنگ اشاره کرد. با توجه به محیط ساختمان می توان رنگ دلخواه را انتخاب کرد. برای خرید این امکان وجود دارد که به هر میزان از طول دلخواه سفارش صورت گیرد. مکان هایی نظیر ورودی ساختمان ها، آسانسور ، مقابل درب فروشگاه ها و لابی های هتل گزینه های مناسبی جهت استفاده از این محصول می باشد. لایه زیرین این محصول بصورتی است که برای نصب و قرارگیری به هیچگونه چسب و مواد شیمیایی نیازی ندارد. مقاومت بالا در برابر ضربه و سائیدگی ، از دیگر ویژگی های این کفپوش ها می باشد. قیمت فوم اسفنجی پادری با توجه به میزان طول سفارش داده شده برحسب متر مورد محاسبه قرار می گیرد.

sina بازدید : 215 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

ایزوفام برندی معبتر در تولید لمینت

شرکت ایزوفام یکی از معتبرترین تولید کنندگان لمینت کف به حساب می آید. پارکت لمینت ایزوفام محصولی درجه یک با فناوری روز دنیا تولید می شود. کیفیت این محصول به حدی است که در کنار استاندارد داخلی کشور توانسته است تا گواهی نامه های معتبر بین المللی را نیز بدست آورد.

از جمله مزایای لمینت های ایزوفام می شود به تنوع بسیار بالای طرح و رنگ ، کیفیت ساخت درجه یک ، مقاومت بسیار زیاد در مقابل رطوبت و سائیدگی ، نصب بسیار آسان و در نهایت قیمت مناسب اشاره کرد.

تنوع رنگ بندی این محصول باعث شده است که براحتی بتوان در هر مکانی متناسب با شرایط آنجا استفاده کرد. در ساختمان های اداری و تجاری بدون هیچگونه نگرانی در بابت مقاومت و نظافت، می توان مورد استفاده قرار داد. سطح کفپوش براحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شود و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و سائیدگی از خود نشان می دهد.

در منازل مسکونی نیز می توان با توجه به رنگ دکوراسیون و دیوارپوش ساختمان ، یک طرح مناسب را انتخاب کرد. کفپوش لمینت ایزوفام براحتی قابل نصب است و بعد از اتمام کار زیبایی خیره کننده ای را به محیط می بخشد.

sina بازدید : 191 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

معرفی لمینت های مون تکس

مدتی است که کفپوش های لمینیت جای خود را در میان دکوراسیون منازل و محیط های اداری باز کرده اند. تنوع بی نظیر در طرح و رنگ، نصب آسان و قیمت مناسب سبب شده است تا این کفپوش ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار، پارکت لمینت مونتکس می باشد. این محصول در کنار زیبایی و تنوع بسیار ، مقاومت بالایی در برابر ضربه و سائیدگی نیز دارد. این محصول جایگزین مناسبی برای کفپوش های سنگ و سرامیک می باشد. در مقابل آنها جلوه بسیار بیشتری دارد و طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. از دیگر مزایای این محصول می توان به قیمت کفپوش لمینت مونتکس اشاره کرد. در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هدف ما در این وبلاگ آشنا کردن شما با فرصت ها و مزایایی است که طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای کسب و کار شما به همراه می آورد. به علت استفاده روز افزون از خدمات آنلاین و سهولتی که در استفاده از آن برای کاربران به همراه آورده ، شرایطی مناسب برای طراحی اپلیکیشن موبایل با هدف ارتباط موثر با مشتریان و خدمات رسانی بهتر فراهم شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 1,477
  • بازدید کلی : 10,734